Beneficii step dance

Marti 24 Iunie 2014 11:48 AM

Step dance

Acum 2 luni am decis ca e timpul pentru o schimbare, ca e timpul  sa fac ceva pentru a-mi oferi un tonus pozitiv, echilibru, energie pozitiva.

Aveam un stil de viata lipsit de activitate fizica. Toata ziua buna ziua la birou sau in masina, la calculator sau la cinema.  Nu mai zic de alimentatia total nesanatoasa. Dar despre acest subiect, cu alta ocazie.

Revenind, nu ma simteam bine. Oboseam foarte usor. M-am ingrasat cu 7 kg, tot ce consumam se depunea, parca nu mai aveam nici macar o postura corecta, dureri pe cap, dispozitie proasta, si nu in ultimul rand... lipsa increderii in sine.

Si am zis gata. STOP.

Adoptasem un stil de viata sedentar, iar efectele erau nocive. Era timpul pentru schimbare.

Daca in trecut eram obisnuita sa fac sport acasa, acum intrasem intr-o rutina, comoditate... de nedescris. Zona de confort era... mult prea confortabila. Imi trebuia un refresh sanatos.

M-am interesat de salile de sport din apropierea casei, am facut o comparatie pret calitate, si am decis sa-mi fac un abonament all inclusive (aerobic, sala fitness, cycling, piscina) pe timp de un an la una dintre ele. Am ales varianta convenabila mie, si am platit printr-un card care-ti ofera posibilitatea de a achita in 12 rate.

Si am fost la sala. Plina de entuziasm.

Prima ora: Step dance

Sa va spun cateva cuvinte despre acest tip de miscare: practic, dansul si antrenamentul cardio se impletesc intr-o coregrafie de pasi executati pe step, in timp ce in fundal muzica incanta simturile.

Dragut, as spune. Am facut totul in reluare. Nema' rezistenta fizica.. pana si exercitiile pentru intinderea musculaturii mi se pareau dificile.

Dar, la sfarsit, in ciuda stangaciei mele, a timiditatii,  toata ora de step dance a avut un impact pozitiv . Nu numai ca eram incarcata cu energie pozitiva, ca scapasem de stres, ca nici macar o clipa nu m-am gandit la proiectele incepute la munca, la temele ce trebuiau facute pentru cursul de management abia inceput, dar fizic, chiar si sleita de puteri, ma simteam mult mai bine.

Si nu am renuntat. 2 zile pe saptamana am continuat sa merg la step dance.

Iar dupa 2 luni de miscare, si un pic de dieta, au inceput sa se vada si rezultatele.

Iata si cateva beneficii step dance:

 - arderea caloriilor si mentinerea greutatii corporale in limite normale

- rezistenta fizica imbunatatita

- tonus crescut pentru picioare, fese, brate si spate; iti intareste muschii fesieri,fundul,coapsele si soldurile

- tonifierea musculaturii soldurilor a picioarelor si abdomenului si contribuirea la arderea celulitei

- dezvoltarea musculaturii si determinarea reducerii stratului de grasime intr-un ritm mai rapid (cu 30%), in comparatie cu aerobicul clasic

- impac pozitiv asupra sanatatii mintale

- scapi de stres

- mentinerea sanatatii cardiovasculare

- reducerea impactului asupra incheieturilor, eliminand accidentarile provocate de sariturile repetate si torsiunile periculoase; accentueaza componenta de intarire a articulatiilor, elemente neglijate pana atunci

- oferirea unei mobilitati de invidiat

-  imbunatatirea activitatii sistemelor respirator si cardiovascular, ceea ce te va scuti pe viitor de boli de inima

- imbunatatirea capacitatii de coordonare si control


De retinut!


Step dance-ul nu este recomandat persoanelor care au probleme respiratorii, cardiace, sau probleme legate de articulatii.
Tipul de incaltaminte utilizat ar trebui sa fie un pantof sport cu talpa flexibila, mai groasa si care sa aiba o curbura la mijlocul acesteia (talpa pantofului urmareste talpa piciorului). Nu incercati altfel de incaltaminte cu talpa mai subtire, deoarece va vor durea gleznele.
 
Mult succes!

 

Adauga comentariul tau :

comenteaza
Username :
Parola :
 
Username :
Parola :
Repeta Parola :
E-mail :
Repeta E-mail :
 
reclama